روز عشق(94/12/26)+سورپرایز سپاسگزاری
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 670
بازدید کل : 283099
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
جمعه 20 فروردين 1395برچسب:, :: 16:59 :: نويسنده : فافا

این عکس خیلی مهمه میدونید چراچون از اون قرارهای انگشت شمار بود که من زودتر رسیدماز جای خالی نفسیمم عکس گرفتم که با سند مدرک نشون بدم که زود رسیییییییییییییییدم

یک عدد نفسی از سر فتوشاپ شده قبل از سورپرایز

چقدر خارجکی بسته بندی کردم ادکلن رو شوهرم خدایی نکرده قربونم بشه

باز هم دستان ماخوب چیه نمیشه که از جای دیگه عکس بگیرم لو میریم یهو منم که بدم میاد از معروف شدناون یه تیکه تو دوربین کیفم هستش گفتم جهت رفع کنجکاوی

کارت تشکر از همسری برای زحمت هایی که تو دوران دانشجویی برام کشید

کارت تبریک عید و پلاک یادبود از طرف همسری که با پارتی تو پادگان داده اسم مشخصات فافا خانومشو روش حک کردن

ایشون تا به دست ما برسن دوسال ما رو حسابی جز دادنولی بازم خداروشکر شکر شکر که زیر سایه لطف خدا اون روزها تموم شد

چاخاله ویارونهعاقا میگم من بعضی وقتا عکس خوراکی میزارم دلتون نخواد عذاب وجدان بگیرم مدیون بشم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

ستایش
ساعت23:23---19 خرداد 1395
سلام فاطمه جان خوبی؟کجاییییی؟
بابت تموم شدن سربازی همسرت بهتون تبریک میگم انشاالله امسال همش بیایی و از این خبرای خوب بنویسی.
ممنون که عکسهارو بدون رمز گذاشتی.ادکلن رو خیلی قشنگ کادو کرده بودی,سلیقت خیلی خوبه

دوست خوبم:سلام عزیزم هستم همین دوروبرا مرسی عزیزم ایشالا


آقایی و خانومی سفید پوش
ساعت6:46---6 خرداد 1395

دوست خوبم:چه گل هایی چه بویی


شاهی
ساعت19:53---30 ارديبهشت 1395
سلام عزیزم خوبی؟؟؟وااای فافااااا تموم شدسربازی؟؟؟؟!!!!!چقدزودمیگذره هاااااا
ایشاله بسلامتی عزیزززممم
من و آقایی هردومون دکتری قبول شدیم و هردومونم شاغل شدیم.......البته آقایی چون تهران قبول نشد احتمالا سال بعددوباره کنکور بدهخوشبخت باشی الهی عزیزم
دوست خوبم:سلام عزیزم اره تموم شد خداروشکر نه بابا کجا زود گذشت مبارک باشه دیگه راه موفقیت بگیر با سرعت برو ایشالا تو هم خوشبخت بشی عزیزم


همسري
ساعت0:15---21 فروردين 1395

سلام نفسم
يه جارو نگفتيا تو ساعت 9 شب به من گفتي دلم چاقاله مي خواد منم گفتم مي خواي برات بيارم گفتي نه شايد بابا اينا بگيرن كه بعدش من كلي باهات صحبت كردم كه جاقاله يادت بره كه بعد صبح ديگه ديدم هنوز نخوردي گرفتم اوردم اينو گفتم دوستان در جريان باشن من جقدر هواي نفسمو دارم جيگرشو بخورم
دعا كردي كه خدا ممنون ديكه فقط ازت يه جيز مي خوام خيلي به دلم نشست دعات
بعد يه سوال الان اينايي كه تعريف كردي خلاصه خواستي بنويسي اينجوري شد
تو براي من همه چيزي دوست دارم همه دنيام
نفسیم:سلام پسرم:)اخ اره یادم رفت اما خوب به جاش معلوم شد شما با دقت مطالعه میکنید و اگه من جایی جا بندازم تصحیح میفرمایید رییس:)تبلیغ نکن اقای محترم حالا چرا گریه اشکاتو جمع کن نوشته هامو شست اره دیگه معلوم نیست خلاصس:)) منم دوست دارم عزیزم بووووووووووس



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: